Balení objednávek

V ceně poštovného je zahrnuto dopravné a i balné.

Všechny zásilky které posíláme balíme vždy tak, aby zákazníkovi zboží který si u nás objednal, přišel v pořádku a nehrozilo žádné poškození během dopravy a doručování. Všechny objednávky se balí do pevných a zcela nových krabic, menší objednávky případně menší množství zboží se balí do bublinkových obálek nebo fólie.

Celý proces balení je pod drobnohledem, to znamená nepřetržité snímání kamerovým systémem. Dbáme na kvalitu balení, aby byl zákazník vždy spokojen a mohl se spolehnout na to, že mu zboží přijde nejen včas, ale i v naprostém pořádku. Balení objednávek se několikrát kontroluje a nakonec se zásilka odváží aby nedocházelo k chybám a záměnám zboží k čemuž nám pomáhají i zmíněné kamery.

Přesto, v případě, že byste s balením objednaného zboží nebyli jakkoli spokojeni, ať ze strany naší či přepravce, prosíme, informujte nás o tom. Můžete nás kontaktovat buď telefonicky, pomocí kontaktního nebo reklamačního formuláře. My provedeme adekvátní nápravu vzniklého problému a Vám zašleme obratem jako omluvu malý dárek, protože držíme své slovo, a když se jednou něco řekne, tak to platí.

Zásady správného procesu balení a doručování objednávek zboží.

  • za balení objednávek si zákazník platí a proto i tato služba musí být 100% -ní
  • zboží balíme výhradně do nových krabic, tak aby zákazníkovi přišla objednávky vždy v pořádku.
  • každý zákazník je informován o odeslání zásilky emailem, který uvedl v procesu objednávání.
  • po expedici zboží od nás, má zákazník možnost sledování jeho zásilky, kde se v daném čase nachází.
  • před samotným doručením je zákazník vždy kontaktován přepravcem, aby si s ním mohl domluvit termín přesného doručení.