Doprava objednávek

Doprava objednávek nám není lhostejná, i když ji zajišťuje někdo jiný a ne my sami.

Jako jeden z mála obchodů na slovenském trhu, uvádíme zákazníkům cenu dopravy, jakož i hodnotu nákupu a kdy je cena dopravy zdarma, přímo v detailu produktu abys nakupující věděl okamžitě spočítat konečnou cenu nákupu.

Každý náš zákazník si za doručení objednávky platí, a proto má u nás 100% -ní servis, proto k doručovacího procesu přistupujeme maximálně zodpovědně. Doručení jakož i průběh doručování zboží k našim zákazníkům pravidelně kontrolujeme. Chyba se může stát, nikdo není neomylný. Protože je to placená služba a za doručení se platí, proto v případě, že zboží není doručeno přepravní společností do 24 hodin, ihned kontaktujeme odpovědného zástupce společnosti a celý problém řešíme. Víme, že od předání zásilky do rukou přepravci naše kontrola nad objednávkou končí, to ale není problém Vás jako zákazníka, ale náš.

Kupující kteří si zvolí jako způsob doručení zásilky služby přepravní společnosti GLS nebo Uloženku, mají navíc v ceně poštovného zahrnutou i další službu, kdy je řidič přepravní společnosti povinen zákazníkovi před doručením zavolat, aby si s ním dohodl termín předání zboží.

Přesto, v případě, že byste s doručením zboží nebyli jakkoli spokojeni, ať ze strany naší či přepravce, prosím, informujte nás o tom. Můžete nás kontaktovat buď telefonicky, pomocí kontaktního nebo reklamačního formuláře. My provedeme adekvátní nápravu vzniklého problému a Vám zašleme obratem jako omluvu malý dárek, protože držíme své slovo, a když se jednou něco řekne, tak to platí.

Zásady správného procesu balení a doručování objednávek zboží.

  • za balení objednávek si zákazník platí a proto i tato služba musí být 100% -ní
  • zboží balíme výhradně do nových krabic, tak aby zákazníkovi přišla objednávky vždy v pořádku.
  • každý zákazník je informován o odeslání zásilky emailem, který uvedl v procesu objednávání.
  • po expedici zboží od nás, má zákazník možnost sledování jeho zásilky, kde se v daném čase nachází před samotným doručením je zákazník vždy
  • před samotným doručením je zákazník vždy kontaktován přepravcem, aby si s ním mohl domluvit termín přesného doručení.